lördag 3 december 2011

Lördaj

Idag tog vi lång sovmorgon hela familjen. Härligt!

Sen for vi till Allum en snabbis, jag vill ha en ny telefon, så vi åkte till Telenor för o kolla hur mycket det skulle kosta mig o så. Men Mikael var väl inte så förtjust i idén om att jag skulle skaffa en ny. Skulle kosta oss 200 kronor mer i månaden, tills i september. Efter det skulle det bli billigare. Men men, vi får se på den saken. Det står iaf mellan HTC Sensation XL och Iphone.. HTC är dyrast, dyraste på marknaden just nu. Men så snygg ju!

Vi skulle även in i en av sportaffärerna för att köpa skosnören till mannen min. Då säger han helt plötsligt att vi skulle kolla ytterligare en sak där inne. Jaha säger jag undrande... Då har han varit så rar o varit där tidigare i veckan och kollat läget o frågat om "Reebok Easytone", som jag önskat mig såå länge. Vi skulle tydligen köpa sådana till mig idag :D En tidig julklapp. Det var ju för väl att jag var med, för så olika de alla modellerna sitter på foten. Hittade iaf ett par som är SÅ sköna! Och vi hade tur, de var rea :) Tack SÅÅÅ mycket min älskling, jag älskar dig! Glad tjej! :)



Efter det så bjöd vi in oss själva hos Daniel och Malin, där bjöds vi på nybakad pepparkaka. Jätte gott! Så tack så mycket! :)

Nu är det slappe läge och har varit hela kvällen i form av rester och färdig pizza till middag och flera avsnitt av Criminal Minds. Jag är trött. Jag längtar tills på onsdag, har vi tur hinner vi även träffa våra goa vänner Caroline och Tobbe och lille Max såklart :) Sen längtar jag till nästa helg, det kommer bli mys!

Imon blir det nog en go promenad i mina nya fina skor :)

NATTENPÅER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar