fredag 11 november 2011

11-11-11

Ja det är den 11 November idag. Men jag tror väl knappast att någon missat det? ;)

Vi har varit på Babyproffsen och i Allum. Fick köpt farsdag presenter och även en klänning till mig som jag tänkt ha på Novalies dop :) Den kostade mig bara 30 kronor, KANON med presentkort! Nu ska jag bara komma på vilka skor jag ska ha till, jag har ju inga ;P hehe. På Babyproffsen köpte jag en special nappflaska, från "Medela" som ska likna mammans bröst. Den var dyr! Men nu i efterhand är jag inte nöjd med den. Så det blir en tripp dit imon igen.

Till middag blev det snabbmat i form av donken. Men till våran STORA irriterande besvikelse! När Mikael kom till min mamma med maten, upptäckte vi att alla pommes saknades, en dipsås, drickorna var halvfulla, grönsakerna på hamburgarna såg ut att vara från förra veckan. Så vi ringde upp donken i Partille och sen åkte vi dit, igen! Novalie fick stanna hos mamma då hon sov. Jag hade ångest och kände mig skit stressad. "Tänk om hon vaknar och bara vill ha mat?!" Vakna gjorde hon, men hungrig blev hon först när vi var tillbaka. :) På donken fick vi iaf ny mat, plus att vi skrevs upp i deras pärm och vi är nu lovade gratis mat vid ett tillfälle som kompensation. Men så jävla irriterande! Det är ju en bit att åka om inte annat.

Annars så fortsätter åkpåse-jakten. När jag skulle beställa den vi bestämt oss för upptäcker jag att det kostar ca 130 kr frakt! WTF!! Svina dyrt ju!

Ja där har ni våran dag ;)

Imon blir det Babyproffsen som sagt och kanske ett snabb besök hos mor min och hos Mikaels föräldrar. Vi får se imon!

Hoppas ni haft en fin Fredag!

KRAMEN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar