söndag 27 november 2011

Dop, presenter

Från min farbror Robert med familj

 
Dinglis och Halsband, hjärta med små diamantstenar.
Från min farbror Johnnie med familj
 

Blommor och halsband, hjärta av Etva Attling.
Från gammelmorfar med fru

 
Kläder, porslinsburk för nappar från, halsband med långben.
Från morfar och morbror och Linda

Berlockarmband med månadssten och symbol för dopet.
Från moster/gudmor
 
Vantar, lerporträtt av en bebis och Guldhalsband
Från farmor och farfar

Halsband, hjärta med ljusrosa sten
Från morbror Kenny

"Min första lock" och "Min första tand"
Från fam. Henriksson

Spargroda
Från min kusin Caroline med pojkvän

Virkad elefant från "Sebra" och sångkort
Från farbror/gudfar Peter med flickvän.

Novalie fick även massa andra bra och fina saker. Men här har ni största delen av allt.
Vi vill TACKA ALLA SOM KOM OCH TACK FÖR ALLA JÄTTE FINA PRESENTER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar