onsdag 2 november 2011

Pyssel

Jag har tillbringat en stor del av dagen till att pyssla med dopinbjudningar. Jag gör ju egna... Och ja, jag är ju velmajjan numero uno! Så jag sitter ännu! Och inte fan är jag mycket nöjdare för det ;) haha... Nee de blir fina! They are homemade, vilket gör dom pretty special ;)

En annan sak som skett idag är att vi bytt doptid.. Till min STORA förtjusning! Jag ville helst inte ha ett dop under gudstjänst.. Men det har varit det enda alternativet då det tydligen råder babyboom i våran värld! Men idag ringde Mikael o kollade läget, och vips, de hade en ledig tid på en dag då det bara är dop! :D Wiiie happyhappy! Så nu måste bara inbjudningarna ut, helst igår! Mikael hjälpte mig även att plocka fram dopklänningen idag. Det är jag och min syster som använt den innan :)
Nu är inte dopet längre någon stress eller ångest grej för mig, utan något att verkligen se fram emot! Gillas!

För övrig är jag fortfarande sjukt trött.. Men jag har en liten tjej som vaknar med jämna mellanrum, så jag får nog vänta liiite till innan jag kan sova.

Våran älskling idag


Redo för promenad


Kollar in pappa


GOD NATT ALLES!

1 kommentar:

  1. det är roligare att skicka ut inbjudningar man gjort själv!!
    Jag gjorde relativt enkla kort denna gången men dem var ändå hemmagjorda ;)

    SvaraRadera