tisdag 22 november 2011

Sömn

Ja sömn fick jag till sist.. Kanske lite för mycket till o med :P Novalie somnade äntligen strax efter 1 i natt. Hon sov sen till 7!! Underbart med 6 timmar sömn! :) Sen somnade hon om till 9-10, åt somnade om till 12!! Jag låg vaken en stund vid sista matningen i morse, men råkade visst somna om jag med. Gillar inte att sova så länge. Blir ju vrålseg.. Men det behövdes väl samtidigt. Men om inte en sån där hemsk telefonförsäljare hade ringt vid 12, hade vi nog sovit ännu längre. Enda gången jag tackar en telefonförsäljare ;)

Min klänning är nu beställd. Det blev nummer 1. Hade tänkt beställa hem den röda med, men hade inte fått den förens i december, då är det liiite för sent :p

Så nu håller jag varenda tumme i hela världen att den kommer innan lördag! Jag ringde HM o hon la den som en snabbleverans. Så hoppashoppas!!

Nu ska jag mysa med min lilla strumpa

Hehe nu när jag vände mig om, hade Novalie rullat iväg. Se upp där ute ;)

BYEBYE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar