fredag 25 november 2011

"I'll take it in english then"

Imon är det dags för dop. Det mesta är kirrat och mitt hår är räddat!! :D Det är inte heeelt perfekt, men så nära det går. Ringde till frisören det första jag gjorde när jag vaknade imorse och de hade en tid direkt efter vårat BVC besök :) Så nu slipper jag ha mössa på dopet iaf ;)

På BVC fick jag massa beröm, för hur fin och duktig mamma jag är. Alltid lika kul o höra! Novalie fick oxå beröm över hur fin hon är! Mammas skatt ♥ Och hon vände sig även från rygg till mage på skötbordet :) men misstänker att sköterskan hjälpte henne liiite. Novalie väger numera 7070g och är 68 cm lång. Hon följer sin kurva kanon :)



Min underbara FINA och glada skatt!
Mamma älskar dig ♥♥♥



Annars då....

Jag hann få klänningen jag beställde, men den var för stor. Och det var väl för väl det, annars hade jag säkert velat lite till... hehe ;)
Jag fick roliga nyheter idag om ett par vänner. Grattis igen M och D! :)

För övrigt var det KAOS på Ica idag. ALLA handlade idag, då var vi ändå där innan eftermiddagsruschen... Fy fan säger jag bara! Tog år o dar att handla. Och fattiga blev vi :p
Nu väntar jag bara på att mina naglar ska torka, sen blir det dusch följt av sängen.

Just nu pågår missionet, trötta ut bebbo. Gillar inte damens nya vanor.

NATTINATT!

2 kommentarer:

  1. Du e perfekt baby. // han snubben du gillar

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni får en jättebra dopdag!! Stressa inte ihjäl dig! :P
    och glöm inte mjölken till kaffet som vi gjorde hehe

    SvaraRadera