torsdag 3 november 2011

Error

Typ så känner jag mig... ERROR! Har haft en riktig pissdag, känslomässigt. Så kan det vara, kan bara bli bättre.

Nu är iaf inbjudningarna postade. Det tog sin lilla tid.. Skriva ut, skriva, testa, skriva ut, ångra sig, limma, limma o så lite tejp.. Typ så :p Jag är nöjd iaf :) Kollade in dopklänningen förut, den ser ut att vara liiiite kort i armarna. Inte provat den ännu, så håll alla tummar och tår att den passar! Vill så gärna att hon ska ha den!

Nu sitter jag och väntar på Mikael som är och veckohandlar. Vi blev hemma då Novalie i 3 dagar, varit smågnällig och trött om vartannat, säkert en berömd utvecklingsfas. Plus att det går tusen gånger fortare om han handlar ensam. Det blir pizza till middag idag. Det får lov att bli så, framför allt när man har en liten deppdag. Men jag är väldigt tacksam för våran lilla skatt sånna här dagar! När hon jollrar och ler, smälter mitt hjärta

Ne nu ska jag fortsätta att vara på hugget och kanske lipa en skvätt till... Man vet aldrig ;)

HEJPÅSIG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar