måndag 28 november 2011

Sömn... vad är det?

Våran lilla fiskorv har verkligen vänt på dygnet HELT! Hon ligger i detta nu o är superduperpigg! Hon sover som vanligt på dagarna o hur mycket jag än försöker hålla henne vaken på dagarna, går det ju inte till sist. Hon måste ju få sova, hon är bara en bäbis! Men är det någon som har tips o trix? Att somna efter 1 är inte så himlans lattjo jämnt... Vi är ju inte två stycken som tar kvällar/nätter på vardagarna... Mikael måste sova eftersom han går upp klockan 6. Men det löser sig nog ;)

Idag var jag o lillstrump hos mor min. Julpyntade lite, strök gardiner and stuff. Lagade även middag, orkade inte göra det hemma :p

Nu sitter jag som sagt här med en pigg bebbo och har precis kollat på "Drömmen om ett barn". Jag är evigt tacksam över våran lilla tjej och att allt gick så bra som det gjorde! Har många gånger gråten i halsen när jag ser på det programmet, men tycker det är bra att det visas o det är väldigt intressant!

Hoppas ni haft en bra start på veckan.

KRAMIS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar