torsdag 24 november 2011

Jävlaskithelvetesfanskapskitfanfanfan!!

Trevlig rubrik va?!

KATASTROF o massa tårar!! Mitt hår är FÖRSTÖRT! Knappt 2 dagar innan dop! Jag gjorde mer slingor idag då jag fortfarande är lite mörk o jag vill ju vara ljus, med betoning på ljus. Men idag hände nåt, jag använde mig av samma märke som jag gjort i år o dar. Men idag gick det JÄVLIGT snett!! Det blev helt fläckigt o gultoranget!! FAAAAANNN!!!! Imon är det jag som ringer frissan det första jag gör! Grått hår hade varit tjugomiljoner gånger snyggare, detta skriker bara "misslyckadfjortisfärgning"! Jag har aldrigaldrig lipat över mitt hår, förens nu! Det hände ju så jävla lägligt oxå!

Nåt bra iaf är att jag ÄNTLIGEN funnit min outfit för dopet! Känner mig riktigt fin i det faktiskt! Bara hår helvetet som ska räddas nu! Alltid är det nåt! Hittade även nya fina kläder till Novalie som hon ska ha :)

Nåt annat "kul", Novalie vaknade nu o är pigg som en lärka!! Jag som var på väg upp till sängen jag. Kulkulcykelhjul! Mitt kvällsmission... trötta ut bäbis!


HEJDÅ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar