onsdag 16 november 2011

Mat

Det blev torsk med röd currypaste, grönsaker i kokosmjölk med ris till. Det blev SÅ jäkla gott och krämigt! :D

Nu ikväll har Novalie varit HELT underbar (det är hon iofs mest hela tiden) min goseonge! Jag har badat henne själv för första gången, det gick bra men det var halt ;) Hehe.. Efter bad fick hon mat och sen la jag henne i hennes säng. Efter 2 minuter sov hon


En glad godis


Yeah! Titta mamma vad jag kan hålla fint :)

Nu kollar jag på "Bonde söker fru" och har precis målat naglarna. På tiden! Jag som ALLTID har fixade naglar. Lite av en hobby kan man säga. Det och matlagning o bakning. Så till helgen har jag planerat att baka.. Har tänk hallon-cheesecake och en specialkladdkaka. Någon som vill komma på fika? Hehe ;) Mums!

Imon funderar jag på att gå till familjecentralen här i Gråbo. Har aldrig varit där, men imon är det öppet för bebisar. Och jag behöver verkligen komma ut o träffa folk! Sociala jag blir tokig på att bara sitta hemma!



KRAMEN!

2 kommentarer:

  1. Hade jag inte jobbat så skulle jag komma på fika, lovar dig! Kram Mammsi

    SvaraRadera
  2. Jag önskar att det fanns en familjecentral här i Lerum! Har funderat på att åka till den i Gråbo många gånger men det har aldrig blivit av. Och nu är det inte så långt kvar av min mammaledighet :-).

    Så, vad ville jag ha sagt?! Jo, gå dit och kolla in läget, toppen att du bor i Gråbo och har tillgång till en öppen förskola.

    SvaraRadera