söndag 6 november 2011

Vyssan lull

"Vyssan lull" som vi köpte igår tycks funka kanon! Novalie somnade strax innan 22. Sov till 01.30, åt. Efter amningen la jag ner henne i sin säng, hon somnade gott. Likadant nästa matpaus vid 6. Fast då var hon lite mer orolig. Enda fram tills hon vaknade för dagen vid 9. Kändes iaf väldigt konstigt, men skönt samtidigt att sova "själv". Hoppas på det samma i natt. Idag har vi inte testat ersättning. Får ta det hela som det kommer känner jag.  

Idag har vi bara haft en riktig slappisdag, med Criminal Minds maraton. Tror vi sett runt 15 avsnitt sen igår kväll :p Hehe, farligt bra serie! Det var SÅ mysigt förut.. Novalie somnade i min famn och sov där jätte länge! Detta mina vänner, är inte vanligt. Våran lilla bebbo är inte den bäbisen du sitter och myser med i soffan, som sen somnar i din famn. Tyvärr. Men ibland händer det, och då njuter jag av varje sekund! Det spelar lixom ingen roll hur obekvämt jag sitter eller hur kissenödig jag är ;)

Nu blir det snart en snabb dusch för min del, förhoppningsvis innan Novalie vaknar och vill ha mat.. Men nu börjar jag blir hungrig oxå. TYPISKT! Jaja, det löser sig.

Hoppas eran helg varit trevlig! Jo förresten, vi är på jakt efter en "babyvakt". Någon som kan rekommendera ett bra märke/modell? Vore väldigt tacksam :)

Avslutar inlägget med en härlig bild, på våran goa sketonge när hon leker med pappa


GODKVÄLLPÅSIG!


1 kommentar:

  1. vad tog dem för vyssan lull i gbg?
    glömde köpa sådana när jag var på ullared så jag funderar på om man ska inskaffa redan nu eller invänta nästa ullaredstripp

    SvaraRadera