fredag 4 november 2011

Kväll

Ja kvällen är här. Novalie sover, Mikael sover i soffan och hunden lika så. Jag väntar på att Modern family ska börja. Efter det blir det en dusch följt av sängen hoppas jag :)

Jag var förbi jobbet en sväng förut. Kul att se hur flickan jag jobbar med utvecklas! Stora tjejen! Och sen att hon blev väldigt glad o se mig värmde gott :) Novalie blev dock trött, vilket jag nästan räknat med, så vi var inte där så länge. Det tar ju bara 2 minuter att gå hem ;) Nära va? Hehe.

Novalie har knappt sovit en blund idag. Vilket är lite ovanligt. Just det, jag provade dopklänningen förut, den ser ut att passa! Och då hade Novalie ändå pyjamas under. Glad morsa! Hon kommer vara sååå fin mitt lilla hjärta! Vilket hon iofs redan är ;)

Ne nu ska jag och min svullna mage kika runt lite på nätet.. Ätit för mkt gottigt, känner mig som ett fetto :P Det är troligen inte så illa som jag känner eller som det låter, hehe.

By the way, nu har våra grannar kommit hem. Det märks DIREKT! Det har varit tyst sen igår eftermiddag.. Men INTE nu! Hur svårt ska det vara att gå normalt och inte skrika halsarna av sig?!?! *arrgghhh*

Nej jag lägger inte mina sista krafter på det...

GODNATT GODINGAR!

1 kommentar:

  1. Fasen vad lyxigt att ha så nära till jobbet! Det skulle jag egentligen också vilja ha, det underlättar en hel del när man har barn och de går på förskolan.

    SvaraRadera