tisdag 8 november 2011

Frippfix

Slingor görs aldrig på detta vis igen ;) Ett mindre kaos har pågått här hemma ikväll. Min syster har ju varit här idag, vi bjöd på middag. Mums!
Sen skulle hon hjälpa mig att lägga slingor. Vi skulle testa ett nytt sätt, ett enklare. HAHAHA
K-A-O-S! Jag ammade Novalie innan så hon skulle vara nöjd... Det blev inte riktigt som jag planerade om man säger så. Våra grannar höll på att slå in väggen och Mikael fick nog denna gången och ropade att vi fick komma ner o ta Novalie, han skulle över o säga till grannarna. Tiden gick och gick och jag satt redan med slingor i håret. Och tiden gick lite till.. Sen blir Novalie hungrig mitt i allt. Efter ca 30 minuter kommer Mikael tillbaka. Berättar vad som sagts.. "Vi hör hur ni skriker osv" svaret blev "Vi hör eran tvättmaskin" Seriöst.. Jaja, Mikael säger att det inte var så illa menat med det egentligen, men jag stör mig som fan på att hon uttryckte sig så. Pajkastning på barnnivå. Efter det iaf så var Novalie forfarande missnöjd. Efter en BRA stund somnade hon, i vagnen. Jag känner mig som världens sämsta mamma som inte kunnat ta henne när hon varit ledsen eftersom hela jag var full med färg :p Mikael eller min syster har ju haft henne, men ändå. Knäpp, I know!

Nu har jag iaf duschat och ätit kvällsmat. Väntar nu på att mannen min ska komma hem efter kvällsvängen med hunden, han följer även min syster till bussen. Så ska vi krypa till sängs :)

Tack systra mi för den mindre katastrof hjälpen ;) det blev iaf ljusare och mycket bättre än innan. Snart är jag helt nöjd! Nästan gång gör vi som vi brukar göra.

Imon är det träff med föräldrargruppen. Ska bli trevligt! :)

GOD NATT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar