lördag 19 november 2011

Fika

Idag har det fikats här hemma! Prästen som ska döpa Novalie var här i förmiddags och vi gick igenom dopet. Han var väldigt trevlig och både jag och Mikael trivdes med honom.. Fast i ärlighetens namn, så var han liiite skum/mystisk. Haha! ;) Vi valde två psamler som vi tycker är fina.. Kommer säkert bli ett jätte fint dop :) Men jag är lite besviken på delar av släkten, som inte tycks prioritera sånt här. Om inte annat så är det en fin möjlighet för alla att samlas och umgås lite. Vilket vi iaf tycker är trevligt! Men men... Ska försöka komma över min besvikelse och bara se det som deras förlust!

Jag provade dopklänning ordentligt förut och den passar kanon! Dock måste vi hitta nåt hon ska ha efter dopet, det vi hade tänkt (min gamla klänning) är för kort på våran långa fina tjej. Så mamma/mormor, vi har ytterligare ett mission i veckan ;)

Vid 14 tiden kom Sanna, Peter o lille Mio på fika. Mycket trevligt måste jag säga! Härliga skratt och våra munnar tjötar i ett ;)  Härligt när man träffar nya människor och man kommer så bra överens! Hoppas vi kan ses snart igen :)

Nu är det soffläge som gäller.. Är sjukt seg! Är så jävla trött på denna skit huvudvärk, som jag haft sen Novalie föddes typ. För jävligt alltså!!

Nåt annat underbart som hänt idag är att Novalie vände sig från rygg till mage för första gången! :D Mammas duktiga tjej!

En tråkig sak som hänt idag, är att mammas (familjens) katt fått åka in till Blå stjärnan igen!! Han mår inte bra alls stackarn :( Hoppas han bättrar sig snart!

Nu ska jag bara slapppa, äta lite mer cheesecake och sen duscha... Nästan lite för ansträngande ;)

KRAMEN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar