söndag 13 november 2011

Farsdag ♥

Idag har det varit farsdag firande för hela slanten. Imorse fick Mikael presenter av mig och Novalie :) Han vart glad  Sen bar det av hem till min mamma och Håkan. Det blev fika i form av aftereight kaka med vaniljglass. MUMSMUMS! Sen hem till min pappa där vi bjöds på kalasgod mat! Skinkstek, hasselbakspotatis, god sås och sallad. Smaskens! Min mage rasade självklart mitt i allt! Så trött på skiten! Om en magtransplantation vore möjligt hade jag stått först i den kön, eller iaf försökt!

Vi har iaf haft väldigt mysigt idag och Novalie har varit på det bästa tänkbara humöret! Godisonge!

Grattis igen min fina, underbara älskling på din första farsdag!
Vi älskar dig mest av allt i denna värld!
 Bättre pappa till våran fina dotter finns inte!
Du är BÄST!

PUSSEN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar