torsdag 17 november 2011

Växthuset

Vi har nyss kommit hem efter att ha varit på "Växthuset" familjecentralen här i Gråbo. Jag trodde det skulle kännas skumt att vara där, men inte då ;) Blev väl omhändertagen så fort vi klev innanför dörrarna. Jag visades runt och de andra mammorna var väldigt trevliga! Det var jag o en till som var nya. Sen var det sångstund. Jag var lite små skeptisk, men det var kul det med :) Novalie var lite små trött när vi kom dit, så vid sångstunden var det på gränsen till för mycket för henne. Men hon skrattade till emellanåt och nästa gång, ja för jag tänker gå dit igen. Så är hon förhoppningsvis lite piggare. Men glad var hon hela tiden. Goa onge! Jag tror verkligen Novalie kan komma att uppskatta att gå dit ju äldre hon blir. Bara mamma som ska komma över sin bacillnojja lite ;)

Nu sussar lillan gott och snart kommer mannen min hem :) Då blir det pizzabak för hela slanten!

TJENIS!

1 kommentar:

  1. hade dem bestämd sångstund som alla skulle vara med på?
    kanske dem kommer införa det i floda med.
    Jag som hade hoppats på att det skulle vara som familjecentralen i ytterby att man gjorde vad man ville dvs man åt när man ville, sjöng om man ville osv....


    Tösen tycker verkligen inte om sångsamlingar så det är ingen rolig sak att ha med henne på

    SvaraRadera