fredag 4 november 2011

Morsningkorsning

Det är fredag hela dagen, vilket gillas starkt! Hela familjen är samlad i helgen :) Och jag får sova ut! :D Mikael har inget emot att gå upp tidigt och jag behöver sova. Heeelt okej med mig ;)

Natten till idag har varit bra, den bästa på hela veckan! Hon vaknade vid 1 nångång, åt somnade om till 5 åt och vaknade sen vid 9.. Jag tror inte det var någon mer gång ;) Skönt iaf! Jag är trots det trött idag med.. Men inte alls som igår, gårdagen var hemsk! Har däremot en liten tjej här nu, som är trött! Men som envetnas med att somna. Varför gör barn så? Frustrerande emellanåt.

Idag ska jag antagligen förbi jobbet en sväng och säga hej. Sen hade jag ju velat åka till Backaplan bland annat... För att shoppa vaggklossar till Novalies säng o kolla upp lite om den selen vi eventuellt ska köpa. Det är lite av vad som behöver göras. Men det blir nog av i helgen istället.

Nu tycks strumpan bestämt sig för att sova. Jag ska fixa frulle till mig, smörja in mitt torra ansikte och händer och även knapra en huvudvärkstablett.

Hoppas ni får en fin dag! :)

KRAMIS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar