onsdag 16 november 2011

Vackert

Underbart vackert väder har vi haft idag! Jag var ute på en härlig långpromenad förut, underbart friskt ute! :) Nu är jag dock trött.. För mycket frisk luft? Hehe.. Ne jag vet inte varför. Eller teorier finns väl. En är att jag har alldeles för MYCKET i skallen! Fy vad det trycker ner mig vissa dagar! Men det löser sig det med ska ni se ;)

Idag har Novalie varit annorlunda, om man kan uttycka sig så. Gnällt och skrikt på andra sett än hon brukar. Och hon ska mer eller mindre sitta fast i mig. Fast jag har läst i en bok att i den åldern hon är nu så är det inte ovanligt alls. Så det är säkert en berömd fas ;) Fast mellan gnälleriet är hon helt fantastiskt go! Pratar och sprattlar som bara den! Stå upp och tjöta är det bästa! Busunge!

Snart kommer Mikael hem och jag ska testa nåt nytt i köket. Fisk med "vanlig" curry eller fisk med röd curry ;) Det blir säkert bra! Men vi är förjäkla dåliga på att äta fisk här hemma.


HEJPÅSIG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar