onsdag 9 november 2011

Onsdag

God dag!

Natten har varit bra, på bäbisfronten. Men hunden(!) Att jag inte blev tokig på henne. Igår flyttade vi runt på möbler och madrasser i rummet :p Mer eller mindre, jag och Mikael bytte sovsida i sängen, vi lyfte ut byrån och flyttade Novalies säng till min nya sovsida. Vi gjorde detta för det är för dragit, trots att det inte drar mycket, vid fönstersidan. Inte bra för Novalie nu när hon sover i sin säng :) Det kändes skit skumt att sova på "Mikaels sida", men vad mycket mer plats vi har nu! Att vi inte tänkte på det innan :P Leija (hunden) var dock inte alls så förtjust i det nya. Hon sover alltid vid Mikaels sida, men nu blev den på fel ställe. Så i natt fick jag flytta tillbaka henne till "rätt sida", min numera. Det passade inte heller damen, det var ju en spjälsäng där och inte var det husse som låg där uppe. SUCK! Jag har vaknat fler gånger av att Leija går runt än av att Novalie vill äta eller ha nappen. Inte lätt med nya rutiner, hela familjen måste lära sig att anpassa sig. Det blir nog bra till slut ;)

Snart kommer min mamma på besök :) Hon ska köra mig och Novalie till Lerum sen, men hon ville komma och mysa lite innan. Helt okej med mig!

Hoppas ni får en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar