onsdag 23 november 2011

Lång day

Vi vaknade till väckarklockan vid 10 i morse. Upp och hoppa för att komma iväg hyffsat i tid. Destinationen var osäker.... Det blev Frölunda Torg, med min mor :)
Jag var ju på jakt efter nåt till Novalie att ha efter dopet och även nåt till mig själv. Hittade efter mycket om o men en kjol och blus till Novalie. Det finns ju typ bara julklänningar i butikerna. Inte så kul till dop kan jag känna. Hittade även en potentiell klänning till mig. Men jag ska även till Allum i morgon o kolla läget där, men tror jag behåller det jag köpte till Novalie oavsett :)
Jo, jag köpte även 6 par dregglisar till Novalie för under 100 lappen, helt okej om ni frågar mig ;)



Till strumpan


Klänning till mama


Kollade in min HM beställning förut, har ju fått en orderbekräftelse på mailen. Men när jag kolla mitt konto på HMs sida, finns där ingen beställning?!?! Skumt som fan! Blir lite ledsen i ögat om jag inte hinner få klänningen, men jävligt förbannad om tanten jag pratade med aldrig skickade iväg en order som hon sa! Jaja, den som lever får se.

Efter Frölunda Torg åkte jag o Novalie med hem till mamma. Vi gjorde fot och hand avtryck av Novalie.. Kladdigt värre, men en väldigt duktig liten tjej ! Jag vill ju tatuera in ett av hennes avtryck och även ha ett av varje i hennes "första år" bok och eventuellt ha nåt inramat på väggen. Men till väggen är jag mer inne på gipsavjutning. Vi får se hur det blir :)


Så här geggig blir man när man leker med färg ;)

Snart dags för bingen. Det blir en lång dag imon med. Vi ska även städa o grejja lite hemma hos mor min inför dopet, vi ska ha mottagningen där.

Hoppas eran dag varit fin. Det har min

SLEEPWELLCYKELSTÄLL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar