måndag 27 juni 2011

Bäbis var nu lugn...

I natt vore det inte jätte kul om bäbis vill ut. Jag har fixat o donat hela dagen, satt upp ramar, oljat altan, städat, putsat fönster... And much more... Jag är kvinnan som ALDRIG lär mig!! Jag bara kör.. inte det bästa när man knappt kan röra sig emellan åt och ja, är höggravid. Kommer ha ont ÖVERALLT imon... Men SÅÅ fint vårat sovrum är nu, hem också då det är superduper rent. Mikael har satt upp lister och dörrfoder idag, bara taklister kvar! :D Vi har varit riktigt flitiga!

Så bäbis, stanna iaf en dag till ;) Jag behöver få ny energi... hehe. Nu är det INTE långt kvar till BF och vi längtar som tokar!

På Lördag ska vi ha folk hemma, fira Mikael då han fyller 25 på fredag. Blir trevligt!
Åhh just det ja... Idag hämtade Mikael min vänstersko! :D haha... Dom hade tydligen kollat lite konstigt i skolådan, haha. Men Mikael hittade vänsterskon :)

Nu ska jag snart duscha, för att sen varva ner innan jag kryper ner brevid min kärlek i en renbäddad säng i vårat "nya" fina sovrum <3

2 kommentarer:

  1. Du kan få fortsätta hos mig ;) / Annica (hoppetossan)

    SvaraRadera
  2. Hehe tack men nej tack. Vi har nog med projekt här hemma ;)

    SvaraRadera