fredag 10 juni 2011

Sjukstuga

Tyvärr ingen förbättring. Både jag och Mikael mår skit! Ont i allt som går att ha ont i typ. Smaken har lämnat mig med, det är så trist. Men men... Skulle åkt till Mvc idag, men fick ställa in. Men min BM vill gärna träffa mig innan nästa bokade kontroll som är om 1,5 vecka, så ska dit på onsdag. Då ska vi även skriva papper, faderskapsintyg, på kontoret i kommunen. Skönt att ha det gjort innan förslossningen.

I natt kunde jag bara inte sova. Körde ut Mikael, han fick ta soffan. Men jag somnade inte förens efter 5 och vaknade 1 eller 2 gånger innan jag gav upp, då var klockan 9. Sen har jag bara legat i sängen heeela långa dagen och kollat på en massa avsnitt av Danska unga mödrar.

Nu är Mikael iväg och hämtar Leija hos pappa. Vi har inte "orkat" ha henne idag, mest för hennes skull vi bad pappa ha henne, så hon får lite uppmärksamhet, för hon är ett litet energiknippe, men med stor förståelse :) <3

Nej sjukstugan säger hej då!

1 kommentar:

  1. Usch stackarn!
    Får verkligen hoppas att du blir frisk snart!

    SvaraRadera