söndag 12 juni 2011

Pillipill

Idag har jag pillipillat på bloggdesignen. Är inget proffs, men jag tycker det blev bättre än det var innan iaf! :) Eller?! Headern är det svåraste... Får fundera ut nåt där.

Idag vaknade jag och mådde sämre än igår. Tänk om jag nånsin kunde ta det lugnt när jag borde.. Hmm, jag lär mig aldrig! Vi hade tänkt att göra lite ärenden idag, men det fick snällt vänta. Istället har jag tagit det lungt och pillat med bloggen som sagt och Mikael som mått bättre har skurat altanen. Det var behövligt och mer ska den skuras, för att sedan oljas in. Fint skare bli ;)

Bäbis är sjövild! <3 Så vi längtar!! Vi båda är lite nervösa inför vad som komma skall, och kommer gör det väldigt snart. Men det kommer bli underbart det är vi båda övertygade om. Det värmer i mitt hjärta varje gång Mikael pratar om våran blivande familj <3


Jag älskar er till månen och tillbaka!


Alldeles nyss kom min goa pappa förbi med lite mumsigt till den sjuka. Han hade bakat en rabarberpaj till mig... och liiite till Mikael ;) Tack pappi, älskar dig! Vi ska mumsa i oss den nu tillsammans med vaniljsås.



Hoppas den smakar gott ;)


(Det gjorde den verkligen!)

1 kommentar: