måndag 6 juni 2011

Värme

Varmt ute och det älskas! Kom nyss hem från mamma, kollat på big brother finalen. Rätt person vann! När klockan var 23.45 var det 15 grader ute, helt okej! Lite jobbigt för mig på dagarna dock, men klagar absolut INTE, för värme är lovely!


Igår (lördag) hade jag och Mikael en mysdag i stan, åkte in rätt sent, vid 15 tiden var vi inne, gick runt lite i affärer, köpte bla kläder till bäbis, som är tänkt att liten ska ha vid hemfärd :) Viktigt sånt där ;) URGULLIGT iaf, jag är ju lite såld på just det "tryck/djur" som är på kläderna.



Giraff :)

Efter att ha promenarat runt en stund tog vi oss upp till avenyn, vi var på jakt efter ett ställe att äta på, och som vi letade, kräsna ser ni ;)... Efter mycket letande hittade vi till sist ett ställe, Farelli's som ligger på samma länga som hard rock. Åhhh så gott det var sen! Jag köpte en pastarätt med scampi, olivolja, vitlök och chili! Så jäkla gott! Mikael köpte en pastarätt med kalv och någon gräddig sås och var oxå jätte nöjd! Jag var helt lycklig efteråt. Efterrätt blev twister isglass, och som vi letade efter det då! Finns ju bara den nya överallt och den är inte god.





Mysdag<3



Idag har jag tvättat upp en del av bäbis saker och pillat och haft mig hemma. Mikael har satt upp reperationstapet i vårat sovrum. Tjusigt blir det!


Idag fick liten i magen en present i förskott av moster to be. En mysig snuttefilt från teddykompaniet... Hmm undra vem som önskar sig den mest??




Söt va?


Nää nu orkar jag inte skriva mer. Bäbis lever rövare i magen och jag har förvärkar from hell på det. Natti natt!

1 kommentar: