lördag 4 juni 2011

What a lovely day

Solen skiner and I LOVE IT! Önskar dock att vi hade mera sol i våran trädgård, en stund på morgonen och sent på kvällen typ. Vaknade idag, som många andra dagar den senaste veckan med ONT i fingrarna, främst tummen!! Ahh gör ju så galet ont och så är man kraftlös. Ska ta upp det med BM nästa vecka och se vad som kan göras, för ja det är vanligt senare i graviditeten. Sen har jag fått massa andra kramper och skit med. Fan det är ingen dans på rosor det här och denna veckan har varit hemsk!! Kanske kan det vara ett tecken på att liten i magen vill titta ut tidigare?? Hoppas och önska kan man ju alltid göra ;)

Kom nyss in från den lilla sol vi har, frukosten avnjöts i värmen med kärleken min. Mys! Idag ska vi eventuellt ta en tur in till stan och strosa runt och ta något gott att dricka i solen kanske?? Lovar inte för mycket!

Började, på tal om bebis och komma tidigare, att packa BB-väskan igår, har sånna konstiga smärtor emellanåt så jag vill ha en väska redo. Nu har vi även varit nere på förlossningen i Varberg och kollat läget, men det verkar inte vara så speciellt som jag hört. Vi får se vart det bär hän, ska "besöka" östra oxå.




Rosor jag fick av mannen min igår :) <3


Kram och ha det gott i värmen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar