onsdag 8 juni 2011

Rolig dag

Ja som sagt, idag har jag varit med mamma och syster på Frölunda Torg och shoppat lite. Köpte mig ett par cykelbyxor, en "tuttetopp", ett långt linne/klänning och ett brunt flätat läderskärp, och så lite grejer till BB. Inne på apoteket kommer det fram en främmande tant, babblandes en massa saker på ett annat språk, hon spärrade upp ögonen och stirrade på mig och samtidigt som hon gick mot mig sträckte hon sig efter magen. Jag var tvungen att ta tag i hennes arm och stirrade och sa argt tillbaka "Nej du. Den rör du INTE!" Då mumlade hon en massa annat på sitt språk och gick fort där ifrån. Sjuka obehagliga kärring! Ursäkta, men vem fan tror hon att hon är? Går fram till främmande och ska ta på en... Fy! Kassörskan inne på apoteket var iaf trevlig. Hon berömde min mage en massa och sa att jag strålar som gravid! Det var däremot kul o höra :)

Bortsett från apoteksincidenten har jag haft en jätte rolig och trevlig dag med min mor och syster!

Nu ikväll har jag och Mikael gjort en gipsavjutning av magen. Det var en upplevelse i sig kan jag meddela! Kladdigt som sjuttan och den stelnade fortare än vi trodde, så den började ju släppa. Haha... Mikael jobbade sig svettig! Haha... Sen la jag mig på golvet, efter att det släppt, men för att låta den stelna mer och när jag försökte komma upp sen, asså jag bröt ihop i ett jätta skrattanfall! Jag låg där som en sköldpadda på rygg och kunde bara inte ta mig upp! Jag kom även på mig själv med att försöka få stöd av golvmoppen som låg brevid, jo tjena det var ju lyckat. Hahaha... Kul hade jag iaf. Mikael vågade inte skratta ifall jag skulle bli arg :O





Den ser tyvärr lite skev ut. Men det är nu åtgärdat :)


Natti natt alles!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar