tisdag 14 juni 2011

Foton

Har suttit hela eftermiddagen och kvällen med dessa foton, men är långt ifrån klar. Så går det när man inte framkallar kort på 4-5 års tid. Man hinner med mycket ;) Och mer har jag skickat in för framkallning idag och ännu mer har jag liggandes. Tur att jag har tid ;P Blev så jäkla sur bara för att vissa kort är borta!! Har ett minneskort som tydligen levt sitt egna liv, korten skulle egentligen funnits där, men inte då. Eller jo, fast nä.

Förut upptäckte jag att någon jävel snott ett av mina blomsterarrangemang på framsidan. Att man inte får ha nåt i fred!! Inte ens blommor!! Så jäkla tråkigt och tröttsamt! Obehagligt med!


Den till vänster har någon "rolig människa"snott!!


Till råge på allt (har haft en riktigt pissigdag), så knackar en försäljare på dörren direkt efter min upptäckt. Hon mer eller mindre knör sig in och vill låna mig i 5 minuter... Dessa minuter blev till minst 20! Jag avskyr försäljare av alla dess slag. Var inte den trevligaste "kunden" och när Mikael kom hem ringde han henne och sa att vi inte var intresserade av det hon erbjöd. Hon sa att Mikael gärna skulle/fick ringa när han kom hem så även han fick ta del av erbjudandet.


Nu äre läggdags... Mvc imorgon, sen fika med "lerums mammorna" och tillsist skriva faderskapsintyg.


NATTI NATTI

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar