lördag 11 juni 2011

hosta

Helst av allt skulle jag vilja plocka ut mina lungor och skölja dom i kallt vatten och sen klia på dom en stund, innan jag stoppar tillbaka dem. Mysigt va?? ;) Men det kliar nåt vansinnigt!!! Hostan har nu tagit mig, febern har som tur är lämnat mig! Jag mår faktiskt lite bättre idag, så det kanske är på väg åt rätt håll?? Hope so!

Idag har jag gjort för mycket för mitt tillstånd. Dammsugit, slängt återvinning och städat ena toan och såklart lagat mat. Men det fullständigt kröp i mig i förmiddags! Pallar inte att ligga still!
Vi skulle egentligen gått på 30 års fest idag, men fick tyvärr ställa in! Inte kul för varken oss eller övriga på partyt om det kommer två snorförkylda och smittar ner hela folksamlingen ;) Så hemma fick det bli. Tyvärr!

Bäbis är det full rulle på. Tänker inte alls på sin mamma att hon gärna hade velat sova på nätterna, som exempel... Längtar så efter våran liten! <3 Men nu är det inte långt kvar. Skrämmande men underbart!

Nä ska kolla runt lite på nätet och tvn för att sen bege mig mot sängen. Har en väldigt trevlig och social sambo idag... Eller inte. Han har spelat data hela dagen.. Undantag när vi kollade på film "The social network"...Så kan det va.


Puss och kräm på er alla!

(ni är många som läser (kul!) men ytterst få som kommenterar)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar