tisdag 7 juni 2011

SJUK!

Jag har blivit sjuk och det suger BIG TIME!! Jag har klarat mig från förkylning/sjukdomar, enda sedan i höstas... Men nu, nu jävlar tog viruset mig!! Kunde ju inte kommit lämpligare, jag är mer eller mindre höggravid och det är så varmt ute och inne, så jag smäller av! Så lägger vi till feber och galet mycket halsont på det. Vad har jag gjort för att förtjäna detta? Nu tycker ni kanske "fan vad hon gnäller" Men det är varken roligt eller lätt att vara gravid i denna värme, sen har jag en rätt jobbig graviditet som det är, och att bli förkyld är det SISTA jag vill bli.. Jag blir nämligen det i veckor! Och med ca 1 månad till BF är jag inte på humör för detta!! Behöver mina krafter!

Sen när jag ändå är igång med gnällandet... Vad hände med vädret i natt?? Jag skulle precis somna när det helt plötsligt small till utav bara fan och blixtrade något galet mycket! Jag är vanligtvis varken rädd eller tuff när det kommer till åska, men i natt blev jag rädd på riktigt! Både jag och Leija(vovvan) kröp tätt inpå Mikael rädda som två små barn! Fya mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar