tisdag 28 juni 2011

Hot day in Greylive

Idag har jag, efter order av Mikael, tagit det lugnt! Hade å andra sidan inte kunnat göra nåt annat. För som jag nämnde igår så fick jag mycket riktigt, ONT idag! Mina fötter och händer är superduper svullna med :p Härligt med värme ;) Ne men jag måste allvarligt talat skärpa mig och ta det liiite lugnare. Kan ju inte sova pga av värken jag får...

Idag fick jag mig en överraskning iaf. Min mamma kom och knackade på dörren, med glass, hunden och en massa sten :p Vi ska få/har fått en massa sten av dom att lägga i rabatten på framsidan, då den är förjäkla tråkig och det är hur mycket ogräs som helst där. Så min mor var så rar och kom förbi och började rensa rabatten och började lägga ut sten. TACK MAMMA! <3 Det kommer bli sååå fint!

Nu ikväll har jag myst med min kärlek. Han är rätt bra att ha han ;) <3

En bekant skrev till mig idag att hon fick en känsla idag om att förlossningen är nära, innan veckans slut. Ja du J vi kan ju verkligen hoppas!

Ne, nu ska jag fortsätta kolla på en dokumentär på 5:an, "kärlek väger tyngst", om överviktiga och deras kärlek till varandra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar