torsdag 23 juni 2011

Fyndat

Att jag fyndat är det minsta man kan säga att jag gjort idag. Jag och mamma tog en tripp till Allum, hon rastade mig som hon kallade det. Har ju inte varit helt hundra i kroppen de sista dagarna, men behövde få komma ut lite. Så Allum fick det bli. Mamma hittade en fin klänning på gina tricot, det visade sig att det var en klänning som jag kollat in förut, och nu var den på rea och bara EN kvar i min storlek. Den är lite tajt nu, men är ju inte gravid sååå länge till. Iaf, den kostade 349:- från början, men nu nedsatt till halva, 175:- okej jag slår till. Väl i kassan kommer jag på att jag har ju rabattkort på 150:-.. Så när hon i kassan säger, "25 kronor tack" svarar jag bara "va?" haha... Där snackar vi fynd. En klänning som egentligen kostar 349 köpte jag för endast 25 kronor, känner mig väldigt nöjd kan jag säga. Sen fyndade jag en sån där retro träningsjacka från adidas. 399:- , ordinare pris var 699:-... Velat ha en sån tröja lääänge! Ringde Mikael och hörde om det var ok om jag köpte den och han svarar "JA KÖP DEN!" just för priset var så bra :) Sen köpte jag även ett nagellack och en liten body till bäbis på rean :) Och lite annat tråkigt, så även en present till mannen min. Men ville egentligen köpa mer :D Men ska ju till Frölunda Torg nästa vecka ;)

Sen bar det av till Ica, och inte var vi ensamma inte. Uscha sikket misstag att storhandla idag, tog mer än 1 timme.. Aldrig tagit så lång tid förut. Väl hemma var jag egentligen helt slut, då jag hållt på HELA dagen, började med att frosta av frysen det första jag gjorde i morse. Men jag började grejja hemma, tvätta, dammsuga and so on... NU däremot har jag så ont i fötterna, framför allt. Blåsor med :p Så nu ska jag krypa till sängs med kärleken min och även få en härlig fotmassage.





Mindre charmig bild på mig i min nya "25 kronors" klänning
(bilden ger den ingen rättvisa)




Till bäbis :)







Min coola Adidas tröja :)


Natti natti alla goingar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar