lördag 25 juni 2011

Söt tjej

Igår var vi hemma hos mammas grannar och firade midsommar, var riktigt trevligt, bortsett från alla de värkar min kropp levererar hela tiden ;) Ja vad jag fått höra så är det förvärkar, men jag vette fasen.. Ska det göra så jäkla ont?? Ber till alla bebisgudar i världen att det ska dra igång på riktigt!

Men hos grannarna var även Blanca ca 4 år på besök. Hon är en väldigt söt tjej och klok ;)
Blanca (till mig): Har du barn i magen?
Jag: Ja, det har jag
Blanca: Har du inga barn?
Jag: Jo, ett i magen.
Blanca: Det gör ont att få ut dom.

Blanca (till sin mamma): Du vet hon som är tjock, fast hon inte är tjock och man får inte säga att hon är tjock, men hon är det... Hon har en hund.
Ja hon menade mig.

Behöver jag säga mer? Haha helt underbar!

Blancas mamma Anna (sitter och viftar med "förkortade" armar): Du ser ut som T-rex...
Jag: Åhh tack va snällt.
Anna: Men du är fin
Haha... detta fick jag höra när jag i ett lyckat försök sträckte mig efter en godisskål.
Sådan mor sådan dotter??

Kvällen var som sagt trevlig, varm och bjöd på många skratt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar