måndag 13 juni 2011

Sprang

Ja det gjorde jag idag, inte jätte fort precis, men tillräckligt för att jag nu har foglossning från helvetet och ont! Men var ju väldigt nära på att missa tåget och det gick inte för sig! Men det är inget jag rekomenderar att göra om man är gravid och har foglossning, springa alltså.

Idag har jag och mannen varit på lite äventyr. Åkte som sagt kommunalt till Mikaels jobb, jag gillar INTE kommunalt, tror jag betalat alldeles för mycket oxå, för resorna. Jag vet inte hur det nya systemet funkar i olika zoner. Menmen... fram kom jag iaf :) Våran bilstol hade kommit idag. Jätte fin och den ska tydligen vara väldigt bra! Och det är ju det viktigaste!

Sen Allum för lite shopping och byte av en klänning/linne. Kom hem med den bytta klänningen och en till, ett par "mysis shorts" och ett par svarta ballerina skor, som jag dock inte provat då mina fötter ömmade och var enormt svullna. Får vänta tills imon med det tror jag. Sen vart det lite andra ärenden för att till sist åka hem :) Är väldigt glad för mina inköp, framför allt en av klänningarna, love it!

Mår iaf bättre idag. Förkylningen håller sakta men säkert på att lämna mig, tackar vi för! :)

Idag är det exakt på datumet 1 månad kvar till BF, LÄNGTAR sååå efter våran liten <3


Jag i dagens outfit :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar