torsdag 30 juni 2011

Mvc och snickeri

Idag var det som sagt dags för ett MVC besök, förhoppningsvis det sista för mig och denna bebbo ;) Barnmorskan "önskade" detsamma för min skull. Allt såg bra ut, som alltid. Bäbis är nu helt fixerad. Vi pratade om förlossningen och skrev även förlossningsbrev. Något jag reagerade lite på, var att bm tyckte det var lite konstigt att jag vill ha en sporttopp på mig under förlossningen, hmm... Vad gör det egentligen? Det handlar om att jag inte vill ligga helt barbröstad om nu skjortan åker upp eller nåt. Men detta är som sagt UNDER förlossningen. Jaja... that's my wish ;) Mina önskemål är iaf nerskrivna och åter igen, bäbis, allt är klart ;)


Efter mvc bar det av till IKEA för att köpa ett skåp till badrummet, som jag nu ikväll delvis satt ihop. Är inte klart än, då resten får göras när det ska på plats. Men fan, ingenting är omöjligt, jag kan!




Har haft mycket sammandragningar o sådära idag, började redan halv åtta i morse. Nu är det värre efter jag hållt igång.


Imorgon fyller kärleken min 25 år! Det firas med sång och paket på sängen! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar