tisdag 14 juni 2011

ujujuj

Idag är jag allt annat än pigg och alert! Har förjävla jätte ont i bäcknet och under magen typ och klåda! (tur jag ska till BM imon, får se om hon har några tips) I natt när alla toalett bestyr skulle utföras var det rena rama h*vetet att ta sig ur sängen, det knakade tom till i bäcknet, hujja det var nära att tårarna sprutade. Idag har det inte varit mycket bättre. Soffläge och när det ska lämnas ber jag till alla gudar som finns ;) Det har med andra ord inte blivit mycket gjort här hemma, vovvan får ju tyvärr lida för det med. Mikael som inte hade planer på att åka direkt hem efter jobbet får lov att göra det iaf, och hämta med hunden. En annan "kul" grej, den ena klänningen jag köpte igår, eller bytte. Krympte i tvätten!! Jag tvättade den PRECIIIS efter tvättråden. Fintvätt 30 grader and so on... Men hela skiten har krymt! Och blivit helt skev! Wtf?!? Tro mig, jag ska till H&M och klaga, inte okej. Det är ingen jätte dyr klänning, men det spelar ingen roll. Jag vill ha den och det i rätt storlek, för nu funkar den som en magtopp på min runda mage.


Färdig gnällt!


Nu tänkte jag sätta mig och pilla och pyssla lite med foton. Köpte nya fina pennor att skriva med igår. Pyssel gillar jag, kan sitta i timmar! Ärvt av mor min ;)


Älskade lilla plutt bäbis, det är så overkligt men snart är du verkligen här hos oss! MYS <3

29 dagar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar