lördag 18 juni 2011

Ny duschad och rätt så fräsch!

Idag har jag varit duktig... började med promenad med Lisa, Texas och dogsen. Varmt! Sen hem och greja, pausad av ett besök av far min :) Sen grejja lite till, tills Mikael kom hem, då bar det av till svärföräldrarna för middag. Blev super smaskig gulash med pasta och svenska jordgubbar till efterrätt. Premiär för min del med svenska gubbar ;) Blev iaf mycket mätt o belåten och det måste ha varit nåt i maten, för helvetti vad min mun gick i ett efteråt... Tjöta non stop ;) Haha... Trevligt var det iaf! Men precis när vi skulle åka började de ömma som fan under magen, där mensvärk brukar sitta. Och det har inte slutat ännu... Ibland blir det mycket kraftigare, jag lixom svettas och kvider. Någon som vet vad det kan vara?? Ohh here we go again!! Blir värre när bäbis rör sig.. Fy min kropp har varit jätte konstig idag. Får hoppas det går över snart. Och det är ju inte långt kvar nu... Tänk om en månad är vi garanterat föräldrar!! Så häftigt! :)

Hoppas ni alla har en trevlig kväll, trots regn och rusk. Men liiite mysigt är det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar