onsdag 1 juni 2011

Doktorn sa

att det såg bra ut. Lite grejer vi ska ha koll på. Lite svårt att skriva om det besöket egentligen, för jag vill inte berätta allt för alla. Meeen blodtrycket var iaf bättre idag och jag fick lite tips på hur jag ska göra om jag känner att det är på gång igen, vilket jag gjort till och från sen dess. Men bäbis mår som sagt bra där inne. Längtar ihjäl mig snart!! Vecka 35 imorgon och "efter det" är det helt okej för bäbis att komma, "hör du det där inne?" ;)

Imorgon blir det högst troligt en tripp ner till Varberg, besöka förlossningen där och eventuellt svänga in lite snabbt i Ullared-Gekås. För att köpa lite grejer till mig främst och liite till bäbisen och Mikael om han är snäll ;) Vill bla annat ha en sportbh eller bygellösbh till förlossningen, känner mig inte helt bekväm i att flascha tuttarna hur som helst. Men allt hänger på hur jag mår imorgon med... as always

Senare i afton åker vi eventuellt hem en sväng till mor min för att äta morfars pannkakor, GODASTE pannkakorna i världen! Det är de enda pannkakorna som ger mig ont i magen, för jag äter så jäkla många ;) Sen vinka hejdå till Morfar och hans fru, då de beger sig uppåt(hemåt) i landet imorgon :(






2 kommentarer: