fredag 17 juni 2011

Färg

Idag har vi varit på äventyr... Vi for iväg till Bauhaus..sikket äventyr va? ;) Fick äntligen köpt färg till sovrummet. Det är alltid lite små läbbigt att måla om, det kanske inte alls blir som man tänkt sig. Men det blir säkert bra. När vi var iväg hade jag sånna förvärkar och sammandragningar, jeez aldrig känt sånna förut. Jag hade gärna hoppat över dem och "bara" fått de riktiga värkarna, man allt kan man inte få.

I helgen blir det till en början lugnt. Mikael ska iväg imon med några kompisar och gå på STCC, jag ska nog greja här hemma, om det nu inte blir kanon väder, då åker jag nog till mamma och lapar lite sol på altanen. Söndag blir en riktig fixar dag.. Upp tidigt och börja grundmåla sovrummet. Vill att det ska vara klart NU! ;) Vi har levt i renoveringar i minst 3 års tid nu, vill inte mer. Sen är det bara bebisrummet kvar, men det målas när vi vet vad det blir för sort ;) Men det är iaf grundmålat... Sen vill vi ju egentligen göra om badrummen, men det är så stor kostnad så njaaee, det får nog vara.

Är det någon annan som lider något sådär lagom av pollen nu? Jag och Mikael snörvlar i kapp här hemma och nyser i kör, hehe...






Mina nya fina plåster!


Jag var ju bara tvungen att köpa dom ;)


Ha en fortsatt trevlig fredag folket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar