söndag 26 juni 2011

Sunny day

Today har jag varit på Frölunda torg med mor min. På jakt efter födelsedagspresenter till mannen min, som fyller 25 på fredag. Lämna dock frölunda torg besviken,( jag som trodde Frölunda skulle vara melodin, då det är så stort), då varken de skor jag skulle köpa till mig själv och de presenter jag tänkt till Mikael fanns. Så vi styrde vrålopeln mot Allum en snabbis. DÄR hittade jag det jag tänkt till Mikael och mina skor :D Mina skor fanns bara kvar i ett exemplar (i min storlek) och de var ju rea, tidigare 899:- nu 499:-... Jo man tackar ;) Ett par Nike sneakers typ, har ett liknande par sen innan som är mer än välanvända, dom är jätte trasiga men jag har inte haft hjärta att slänga dem ännu, kanske dags nu då??



DOCK mindre kul när jag (nu) upptäcker att båda skorna är höger-skor, brukar det inte vara expeditens jobb att kolla sånt?! Så jävla tröttsamt!!


Mikael ska tillbaka dit imorgon och klaga...

Blev iaf VÄLDIGT glad över att jag hittade det jag skulle till födelsedagsbarnet. Så nu bäbis är det verkligen fritt fram! Vårat sovrum är mer eller mindre klart, allt är fixat till (dig) bäbis, bilen är lagad och födelsedagspresenter till "daddy to be" är fixade! Jag, mamma, kan nu slappna av och bara väääänta tills du kommer ut. Jag som haft extrema förvärkar sedan i torsdagskväll är idag besviken då de avtagit helt! Men men... bäbis bestämmer ju när det är dags, men jag är redo och Mikael lika så!

Mikael har slitit flitigt i helgen, sovrummet är nu målat och färgen blev bättre än jag trott, men det behövs nya gardiner nu. Sen har har pillipillat med lite annat, hyllor, altanen and so on... Snaart klart ;)


Hoppas eran helg varit bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar