måndag 13 juni 2011

I natt jag drömde..

Något som, jag aldrig drömt förut! Jag drömde att jag skulle bila till England tillsammans med Per Moberg och hans fru och någon mer. Haha... Det var så bra tajmat, för folk som jag brukade spela med (online) skulle ha en träff där den helgen som Per och hans fru skulle åka. Mikael vart lite avis, då han gärna hade velat åka med, men han fick snällt stanna hemma. Men efter att ha åkt en bit, hoppade jag diskret ut ur bilden, i farten misstänker jag... Jag hade nämligen pratat med Mikael och jag var inte alls sugen på att åka längre, då Per och hans fru skulle stanna 2 dagar längre, och jag var rädd för att föda där... utan Mikael och allt. Försökte få Mikael att titta på flyg innan jag hoppade ur bilen, men bestämde mig för att åka hem och kolla med honom :p

Vi flög aldrig, utan istället var vi plötsligt där, i England, på den lantliga sidan. Tillsammans med ett par bekanta, varav en hade sin häst på sommarbete där. Ja ni fattar ju, crazy!

Dessa drömmar man kan ha asså.. Slutar aldrig förvånas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar