söndag 12 juni 2011

Pirrigt

Pirrigt var ordet... Jag har börjat få mer och mer förvärkar. Har inte haft mycket alls innan. Idag har det varit en hel del och nu ligger jag här med sammandragningar efter att ha plockat i och ur diskmaskinen?? Det är pirrigt, det blir lixom så verkligt att jag snart ska föda! Och jag tänker ofta om dessa värkar känns "såhär mycket", hur ska jag då ta de riktiga värkarna?? Pirrigt var som sagt ordet... Shiit jag ska föda snart. För första gången under denna graviditet känner jag mig plötsligt riktigt nervös inför förlossningen, inte rädd, bara nervös. Det är lixom så nära nu. Är jag verkligen redo?!

2 kommentarer:

  1. Ååh, vad underbart! Jag blev också riktigt nervös när det började närma sig, men jag tror att det bara är normalt. Det är ju en väldigt stor händelse i ens liv. Men det kmr nog att gå hur bra som helst! Tror nog aldrig att man riktigt är redo innan det händer, men när man väl är där och det är dags så blir man redo. Du kmr att vara en underbar mamma, utan tvekan!! <3

    SvaraRadera
  2. Du har nog så rätt min goa vän! Och tusen tack för de rara orden! Te echo de menos, BESITOS! <3

    SvaraRadera