onsdag 1 juni 2011

Hektisk vecka!

Har inte hunnit med att blogga de senaste dagarna. Det har varit mycket. I tisdags var jag hos Mammi och hjälpte till med förberedelserna inför min systers student. Så det blev en hel dag där :)
Igår var det VÄLDIGT hektiskt och händelserikt! Började med dålig sömn följt av föräldrargrupp. Efter ca 1 timme där (sittandes) och en bäbis som gjorde att jag fick ont, blev jag plötsligt törstig... Svimattack! Och inte bara en utan två, på 20 minuter!! Efter första hamnade jag på golvet, med fötterna upp... Men när jag började komma tillbaks tog jag ner dem och vips så var det dags igen. Denna gång hämtades det hjälp och jag mer eller mindre lyftes upp på en brits. Rullas iväg genom hela vårdecentralen, Lerums är rätt stor (liiite pinsamt kanske) Sen mådde jag skit resten av dagen med "varningar" om ytterligare svimattacker, de gångerna hann jag förhindra det. Thank u!! Det var väl tur i oturen att jag var där jag var när det hände. Hade ju kunnig personal runt mig :) En barnmorska kollade till mig och bäbis och bäbis mådde finemang! Hjärtslag på 148 och reaktion när hon "retade" den :) Mitt blodtryck var orsaken till allt som hände, det sjönk i botten. Men men... Vet inte varför det sjönk, men vi ska ha koll... Idag är det läkarbesök och hoppas jag kan få lite svar. Sjukt obehagligt när sånt där händer!


Sen var det iaf dags för min systers student. Jag missade ju självklart när hon sprang ut bara för allt det som hänt. Kom när hon redan var "ute"... Sen hem till mammi för firande med släkten.


En jobbig men trevlig dag! För min syster har tagit studenten, FY FAN VA HON ÄR BRA! Lillskiten har blivit stuuuur ;) Grattis igen syrran!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar