torsdag 9 juni 2011

Snörvel

Hela familjen ligger sjuka! Jag har blivit fullkomligt attackerad idag, viruset har "ätit" upp mig... Mikael kom hem från jobbet nästan lika uppäten.. Leija har varit hos doktorn idag och det visar sig att hon har ögoninfektion i båda ögonen. Så det blir ögondroppar i 3 grr/dag i minst 10 dagar för damen. Stackarn har gått med detta ett tag :( När veterinären gjorde ett av testerna droppade hon i grön färg, så Leijas ögon lös helt limegröna ;) Tuff hund! Och duktig!
När jag skulle hämta ut ögondropparna på apoteket, märkte jag när jag gick därifrån att jag fått fel. Fick salva istället... Bara att köa igen i VÄRMEN!! För helvetti vad varmt det var inne på apoteket! Men allt löste sig till sist.

Nu ligger jag här hemma, deppig och sjuk och vill inget hellre i hela världen än att denna förkylning ska gå över! Men fick höra att om man blir riktigt förkyld i slutet av en graviditet så stannar den där resten av tiden, ja förkylningen alltså. Jätte kul, verkligen, inte... Men hellre sjuk nu än sen när bäbis är hos oss. Bäbis verkar inte bry sig om att mamma sin är sjuk iaf.. Den lever loppan inne i magen, mys <3


Jag och mina vänner. Bara vattenflaskan som saknas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar